fredag 8 april 2011

Välkommen hem

Mor & Kent kom och hälsade på oss idag.
Dom kom hem från Thailand igår efter 3 underbara veckor.
Måttligt avis när dom klev ur bilen solbrända å fräscha.
Och självklart kom dom med presenter till oss.
Prada väska till mig (se nedan) Micky Mouse shorts och Ed Hardy t-shirt till Emil, Klänning med topp och delfin örhängen till Thea och sist men inte minst en Ed Hardy t-shirt till Henrik.
Man hör å vet ju att man kan köpa mycket kopior där, men jag är förvånda över hur äkta dom såg ut.
Min väska tycker jag ändå att den ser ganska äkta ut, inget märkvärdigt på den mer än märket å deras väskor brukar vara ganska diskreta.
Bara på Ed Hardy t-shirtsen är det samma etiketter som på dom äkta, skilnaden är att det sitter en extra etikett som det står "made in thailand" på.
Så fråga är om dom plaggen vi köpte i Usa med Ed Hardy, är dom oxå gjorda i Thailand el något liknade? ;)

Innan mor skulle åka hem så tiggde Thea till sig att få följa med dom hem över helgen, och självklart kunde dom inte motstå hennes blick, "snääääälla, jag vill!"
Så nu blev vi visst bara 3 i helgen då! =)

Inga kommentarer: