söndag 15 maj 2011

Slut Igen....

Jaha, helgen hinner inte börja förrän det närmar sig måndag.
Å vad har man gjort då, nja lite gott å blandat = minsta möjliga.
Lite inna helg typ torsdag var det en riktig mysdag på efm iallafall, då vi var på familjedag på skola/dagis.
Fick bla se när våra 6:åringar spelade teater för oss "Vanten" våran lilla gose kille spelade varg, var såååå duktig.
Sen var det fredax mys å lördag åkte jag å Thea till mamma/mormor i M-stad, där vi tog en runda på stan och fick se lite "kända" ansikten.
Åååå var jag är glad över att jag flyttade där ifrån, sorry M-stad bor! =/
Söndag fick jag min efter längtade sovmorgon, man å kids drog tidigt på morgonen till kullen för å fiska lax å kom hem med 0, zero, nada, iiiiingen lax till mammsen. =(
Men lungt å skönt hade jag på förmiddagen! =)
Nu sitter jag framför tv å tittar på hockyfinalen å i skrivande stund så kom första målet av Sverige! =)


Ja, då har man 5 arbetsdagar framför sig.....hoppas dom går Fort!!!

Inga kommentarer: