lördag 5 november 2011

Bättre sent än aldrig....

Men då.....har det gått en vecka sen jag skrev!!??
Det är ju inte meningen att det ska ta så lång tid mellan bloggningen.
Men det har varit en lång arbets vecka med långa dagar.
Jag var visserligen ledig i går, men var inte på humör och tiden rann i väg.

Apropå i går så var jag på vårdcentralen.
Hade en tid kl 15 å kom där ifrån kl 17.
Fick oxå sitta ensam i ett undersöknings rum i en ½ timme, fick till slut gå ut å säga till en sköterska som gjorde rent i rummet mitt emot.
Hon bad om ursäkt med att det var lite andra akuta patienter som hade kommit in.
Men då undrar jag varför vi har ett akut mottagning på sjukhuset om man inte åker dit om det är akut???
Man liksom har annat å göra en fredag efm/kväll än å sitta på sjukan.!
Jaja...

Mitt projekt då.....ja där har det börjat hända grejer.....soooo happy!!! =)
Forsättning följer.........

Inga kommentarer: