fredag 1 juni 2012

Jösses.....

Är det 2 veckor sen jag skrev något sist??
Gud vad jag måste vara tråkig! ;)
Får nog ursäkta mig men det har varit så mycket dom senaste 2 veckorna, både med skolan och jobbet.
Klassträffar, klassfotboll å barnens aktiviteter.
Jobbet rullar på så man är helt slut nästan när man kommit hem.
Brukar vara hemma strax efter 17 varje dag, ja då ska det ju lagas mat å få ungarna i ordning för kvällen å Diesel ska ju ha sin uppmärksamhet.
Men måste ju säga att jobbet får mig att må toppen, jag trivs super har jätte många underbar arbetskollegor både dom som kom nya med mig och även dom som redan jobbade när vi kom.
Känner mig verkligen välkommen!
Dagarna bara rullar iväg, hinner inte jobba färdigt måndagen förrän det är fredag igen.
Så idag för å få lite kvälls tid med familjen så fick det bli Mc Donalds. =)






 

Inga kommentarer: