söndag 1 juli 2012

Det var det......

Då var helgen över igen för denna gång.
Började med att jag fick hämta hem Thea från fritids, huvud/öra/hals värk men som nu är förhoppningsvis är borta å det känns ju skönt.
Hade fredags mys hos Malin på kvällen med mycket prat å vin för de andra men för mig fick det bli alkoholfritt efter som jag skulle upp å jobba några timmar på lör.
Som sagt så jobbade jag dagen efter, tog en snabbis på stan innan man hämtade lill killen, lill tjejen blev hämtad senare hos sin vän Hannah å  medans mannen min gick på logen fest så myste jag å kidsen med lite smått å gott framför tv:en på kvällen.
Å i morses fick jag för första gången sovmorgon, men kändes som jag inte hade sovit på länge iallafall.
Sovmorgon = ingen sovmorgon allstå! ;)
Fick en promenad idag iallafall med sällskap av Malin medans tjejerna tränade på lite golf.
Gick med dom på banan en sväng och får nog säga att man är stolt, jag skulle vara glad om jag fick bollen i hål på tionde slaget på minigolf. ;D
In såg att det var dax att hitta golfskor till Thea, hon har haft enkla tyg skor som var pisse blöta efter mini rundan idag.
Så jag hittade ett par på nätet nu för 299 kr och det är ju helt ok pris.
Men nu är det säng dax för min del å det ska bli mysigt för jag hör att det mullrar där ute.
Nattinatten!

                                                               Theas nya golfsko =)





Inga kommentarer: