fredag 28 december 2012

Å vilken dag.....

Igår åkte vi iväg till Tampa för att besöka Busch Gardens.
Men när vi väl var där så insåg vi att köerna till attraktionerna skulle ta 1-2 timmar, vilket vi inte kände för att stå å vänta på.
Dom sa att mellan dagarna brukar var dom dagarna på året som det är mest befolkat, så vi kommer göra ett nytt besök nästa vecka då det är förhoppningsvis mindre folk & köer.
Vi gick en runda för att kika på djuren innan vi åkte vidare för för lunch på Chilli, där åt väldig god mat.
Vi bestämde sen istället åka in på en outlet där det gick åt lite (mycket) pengar! ;)
Köpte det jag hade överst på min önske/köp lista, mer lär det väl bli när vi åker till Sawgress mils någon dag!
Väl hemma skulle jag kolla mitt konto vilket visade till min fasa att kortkontot var TOMT.....hjärtat slog 590 kalla kårar gick genom kroppen.
"Nu har någon kapat mitt kort", jag blev helt förstörd!!
Internet uppkopplingen i huset försvann samtidigt när vi skulle försöka kolla upp detta.
Så det var bara att försöka sova för att fixa det idag.
Kunde jag sova??? Nä!!!
När vi väl vaknade nu på morgonen å vi fick igång internet kollade jag kontot.....och där satt dom igen! Puhuuu!!
Så nu känner jag mig lugn igen! =)

Sitter ni ute på altan å njuter av lite kaffe å inväntar när solen är på väg upp!

Godmorgon Cape Coral!

1 kommentar:

jessica sa...

jätte fin blogg! jag skulle verkligen behöva din hjälp med att peka ut vilken av odd molly tröjorna på min blogg som DU tycker är snyggast! Det skulle vara jätte snällt om du kunde göra det :) kram.