lördag 16 juli 2011

Lucky Girl....

Sitter å myser ute i solen just nu, å det är såååå skönt att få ha det soligt på min lediga tid.
Hoppas det även är så när jag går på semester om ca 2 veckor, som kommer vara i 3 veckor....längtar!!
Något jag oxå längtar till är när min underbara vän Malin Garpenrud kommer hem från Usa.
För hon har nämligen köpt en Guess klocka å bodylotion från Bath & body works till mig.
Och riktigt kap gjorde hon oxå på klockan.
Tittade på Guess hemsida å där ligger mer el mindre exakt samma klocka på ca 1500:- och denna betalade hon för ca 550:-.
Givetvis är den äkta!
Å så här ser den ut. =)

Självklart önskar jag henne en fortsatt trevlig resa!
Vid skrivande stund så vet jag att dom befinner sig i Las Vegas, Inget avis!! =/
Whats happening in Vegas, stays in Vegas!! ;)

Inga kommentarer: