söndag 17 juli 2011

Sååå iriterande....

Köpte lite baby kläder för ett tag sen, närmare bestämt 1/6, till en barndoms vän till min man.
Tyvärr har vi inte träffat dom nu som vara bestämt för länge sen, å lär inte träffa dom heller åtminstånde inte innan tösa hunnit växa ur stl 62.
Så idag var jag inne på Kappahl för att för hoppningsvis kunna byta till en annan vara, vilket jag trodde skulle gå bra.
MEN nähä då, 30 dagars öppet köp!!!
Det har gått 17 dagar över tiden å ingen respons alls, fast jag förklarade läget.
Kläderna är ju fortfarande sälj bara å håller ett tag till för säsongen.
Reklamations rätt finns inget som heter tydligen.
Hade förstått om jag kom efter 3 mån el framåt, 17 dagar, kom igen!!
Dom förlorar ju inte på det, ville ju bara byta till en annan vara!!
Så nu kommer jag bojkotta Kappahl, så j.... surt!!! =(

Inga kommentarer: