söndag 4 september 2011

Oj då....

Vad jag är tråkig som inte har skrivit på ett tag.
Men jag har jobbat hela veckan å inget intressant som är värt å skriva om.
Helgen har annars varit ganska lugn.
Fredag var vi in bjudna till Fam Carell på lite käk å trevligt snack.
Lördag blev det shopping på stan inget till mig utan Thea shoppade loss för sina födelsedags pengar å Theas kompis Amanda följde med som smakråd.
Kvällen blev inte som vi hade tänkt från början, istället fick vi (Thea) en nattgäst av Hannah Garpenrud.
Dessa tjejer tycker värkligen om varandra, trots lite trassel i mellan åt, men det löser dom oftast bra själva.
Idag söndag då....nja inget specielt det heller, Hannah åkte hem vid 14.30 så det blev visst å köra bort Thea till Amanda för lite lek.
Så nu sitter jag här å tittar på tv samtidigt som jag surfar runt lite! =)

Höll på å glömma.....min jävla tvättmaskin gick sönder oxå i fredags.....snacka om att man blir handikappad!! =(
Men som tur är så har min kära man instalerat en tvättmaskin i garaget som han visseligen tvättar sina arbetskläder i, så jätte handikappad är jag inte Men jag måste ju UT! =/
Å efter som Jag måste ha en tvättmaskin så får vi se till å fixa en imorgon! =)

Nu lite tv....sen sängen! =)


Inga kommentarer: