söndag 26 februari 2012

Vår känslor......

Igår var det en kanon dag lika så idag!
Solen skiner med sina strålar så man blir lycklig!!
Ja, å igår hade dom som sagt invigning på hittahusbil.se å det gav goda resultat, jätte roligt för dom.
Tog en runda på stan oxå å det märktes att våren är på ingång, alla såg så lyckliga ut.
Å lika lycklig var jag när jag gick ut från Vero Moda med en ur snygg blazer, nu vill jag bara att det ska bli vår ordentligt!! =)


Gillar inte ego bilder, men här är den första får se om det blir den sista! ;)


Hämtade ut min klänning som jag beställde från Bonprix men blev jätte besviken när jag såg att den inte bara var svart vit utan inslag av lime gröna streck.
Det stod det inget om å det såg man inte på bilden heller.
Så tyvärr föll det inte i smaken för mig, få skicka tillbaka den.

Inga kommentarer: