lördag 18 februari 2012

Klick, klick...

Sicken dag det har varit idag.
In till stan med kidsen på en liten shopping runda.
Hittade en var sin tröja som dom hade valt ut själva.
Åkte till Hjertberg å handlade kvälls mat å lite lördags godis.
Kommer hem å upptäcker att jag hade glömt stekmargarin, det var bara å ge sig iväg igen på slask vägarna å var nära på å kana i diket flera gånger.
Var lite stressad.
Smet in på HemCompaniet oxå innan dom stängde kl 16, där jag hittade 2 doft ljus.
Såg min arbetskamrat Therese på vägen som var ute å gick med sin stora hund (grand danios), barnen vill så gärna klappa den så vi vände om.
När vi klev ur bilen å Therese såg oss men in inte hunden utan fick syn på något annat å drog till så Therese flög som en vante med ett pladask i backen.
Jag skrattade så jag grät, stora hundar det där. ;)
Väl hemma satte jag mig för å titta på Whitney Houstons begravning, väldigt vackert.
Efter det blev det äntligen Melodifestivalen som Thea hade längtat efter.
Men kan ju bara säga att det var det sämsta jag har sett.
Nu sitter jag med 2 sövande barn i soffan och själv så tittar jag på Bodyguard samtidigt som jag surfar runt lite.
Blev ett klick hem med denna fina klänningen från Bonprix. =)
Ja, det var min lördag det......nu fortsätta å titta på filmen, önskar bara att vi hade en tv i sovrummet!! =(


Inga kommentarer: