söndag 11 mars 2012

Happy.....

Oj vad tråkig jag har varit det senaste.
Har ju inte skrivet på en vecka.
Men jag har jobbat så mycket att jag inte har varken haft tid el ork.
Och helgen vill ju bara flyga iväg tyvärr.
Var hemma hos fam Garpenrud igår på lite käk å melodifestival och vi passade på att prata om vart vi ska ta vägen i Usa när vi åker till vintern.
Vi var inne på Las Vegas å California men sen så blev vi lite sugna på Hawaii.
Men det slutade med att vi kom överens om att vi åker till Florida igen och då tänkte vi fira nyår där.
Det var ju tanken från början......men som sagt jag är inte färdig i det stora landet så många resor återstår.
Jag vill se allt!! =)
Boka flyg väntar vi med i hopp om att man kan få tag på lite billigare.
Så nu har man något å se fram emot igen och det ska bli så kul att få fira nyår in the Big BIg BIG country USA! =)


Inga kommentarer: