fredag 23 mars 2012

Vilken dag......

Det har varit idag!
Känner mig alldeles lycklig av beslutet som är taget.
Och att mina underbra kollegor tog det så bra och att dom snällt hjälpte mig att lösa det tidigare än vad som skulle.
Dock var det några tårar som fälldes, men ändå var glad för min skull.
Och nu undrar ni säkert vad som har hänt!? =)
Det är så att jag har sagt upp mig på mitt nu varande arbete på Netto för att börja på Försäkrings kassan.
Så min sista dag blir på tisdag (27/3) nästa vecka och kommer börja mitt nya den 2/4.
Det kommer bli en intensiv 6 veckors utbildning att gå igenom innan man sätts i arbete.
Ska bli väldigt intressant å spännande, ser verkligen fram emot detta.
Har jobbat på Mc Donalds i 8 år och Netto 4 ½ år, så nu var det på tiden att lämna allt vad mat innebär.
Som tur är så har lite ledigt innan jag börjar och det kan vara bra å få landa lite å förbereda sig för mitt nya arbetsliv!!
Jag LÄNGTAR!! =)


2 kommentarer:

Lotta Larsson sa...

Nämen GRATTIS Patricia!!! :-D
Vad kul! Kram och lycka till

PaticiaGG sa...

Tack! Ja, det kommer bli så roligt....behöver verkligen detta ombyte! ;)