torsdag 5 april 2012

Kan inte bli bättre.....

Vad tiden går fort när man har roligt!
Nästan hela veckan har gått.....i alla fall i arbete fast för tillfället utbildning.
Huvudet är proppat med info som jag bör veta......tyvärr så får inte allt riktigt plats utan det kommer väl allt efter som.
Å mer ska in......mycket web baserade utb......så datorn är min bästa vän för tillfället. ;)
Och det kommer den vara så länge jag har mitt jobb å då hoppas jag att det kommer vara läääänge till.
Jag är så nöjd med mitt nya arbete, underbara människor man stöter på varje dag.
För att vara ett så stort företag med säkert 80% bestående av kvinnor som jobbar så är det inte illa hur rent ut sagt j..... trevligt det är!!
Jag får den känslan i alla fall och detta passar mig som hand i handsken.
Ser fram emot å få ta det första samtalet med en kund......men än så länge får jag nöja mig med å få lyssna med.
Kan bara säga att att jag längtar nästan redan till tisdag så vi får köra på igen!! =)

Så nu tar vi lite påsk ledigt!!

GLAD PÅSK!!

Inga kommentarer: