lördag 24 november 2012

Om en månad.....

Är det julafton å resan avgår dagen efter......lääääängtar.
Dagarna bara rullar på som vanligt vilket jag inte har något emot, men risken är att dagarna rullar även på under resan å det tycker jag Inte om.
Jag hoppas att vi kommer att utnyttjar dagarnas timmar till fullo så man hinner med så mycket som möjligt.
Har redan börjat planera in för avresan, packningslista, shoppinglista och ToDo lista.
Har spanat in vad som man ev kan göra å det blir nog en hel del tid i bilen och efter som vi planerar att hyra en båt oxå så får man se till att den kommer till användning, fiska lite haj kanske! ;)

Idag har man fått lite gjort i alla fall.....och imorgon ska jag få till det sista med städningen.
För jag har oxå planerat att plocka fram julen vilket jag har förstått att det är många som oxå gör.
Så imorgon åker min nya fina vita gran fram, kanske jag slänger mig fram till staden för att kanske hitta lite mer silver dekorationer till granen.

Gjorde en lite klickning på Vero Moda sidan idag.
Även om jag har bestämt mig för att inte handla något mer innan resan så kunde jag inte låta bli. ;)



Inga kommentarer: