fredag 18 april 2014

Hoppsan!!

Jaha, då har man varit borta från bloggen ganska så exakt 1 år. =(
Kom på det idag att jag inte har varit här på ett tag å när jag kikade in så höjde jag på ögonbrynen.....1 år!!!
Men det ska jag försöka ändra på såklart.

Året som har gått har väl inte varit mega händelserik mer än att vardagarna har rullat på med jobb, barnens aktiviteter, umgåtts med vänner och såklart shopping.
Har visserligen shopping stop men bara för att jag sparar mig till Florida resa i feb 2015! =D

Men drömmer gör jag om allt man önskar vilja ha.
Finns så mycket fint att köpa.
Men helt förbud har jag inte Om jag skulle stöta på något som man inte får missa.

Ska nog gå igenom min garderob å tömma på sånt jag inte använder.
Kanske man kan sälja sånt som ändå funkar men som man har tröttnat på. =/

Då så, har börjat lite smått på bloggen igen, ska även se mig om det finns något annat ställa man kan blogga vidare på.
Återkommer om det i sånt fall.

Ha en fortsatt trevlig Påsk! =)

Inga kommentarer: