onsdag 3 augusti 2011

Jo men visst....

Mår väl som man förtjänar idag, fast mer åt det bättre hållet faktiskt å det känns ok.
Var ute på tidax med min goa vän Therese Broman.
Måste erkänna  att jag var inte så pigg på det i början, men när vi väl var igång så hade vi riktigt roligt.
Gå ut på tisdax är annat än att gå ut på en vanlig lördag, mer blandat med folk i alla åldrar å det känns ju tryggt att man inte är äldst för en gång skull! ;)
Kapten Morgan var på besök, å helt plötsligt satt det en ögon lapp på mitt öga medans man blev fotad ihop med K M.
Undra vart dom lägger ut den bilden tro, även stads egna vimel fotograf (Charlotta Öjersson) var framme som jag till och med känner så man var ju tvungen å ställa upp där med.
Är ingen linslus i vanliga fall, men vet inte vad som flög i mig, får hoppas att bilderna blev bra annars blir det pinsamt! ;)
Så nu kan jag bocka av Tisdax det på check listan! =)
Nu blir det staden en sväng å sen får nog solstolen stå ut med mig så länge solen är framme!!

Inga kommentarer: