tisdag 2 augusti 2011

Semester....

Har på gått i 4 dagar av 3 veckor än så länge.
Måste säga att det är verkligen underbart, som den har har varit efter längtad! =)
Började direkt med å åka till Helsingborg direkt efter jobbet i torsdag.
3 härliga dagar med mat, musik å shopping.
Vädret var lagom kanon, missade tyvärr dom flesta artisterna som jag hade räknat med att se.
Erik Saade fick vi se 2 låtar av tills det började spö regna, men t-shirt å en CD fick vi tag på innan han började spela som tur var!
Älskar denna tiden på året vad gällade shopping, Juli å Aug = REA!!
I Helsingborg hittade jag givetvis på Vera å Gina (dock inte rea) och ett par snygga converse från Polo Ralph Laurens.
Vi åkte oxå till Kosta Outlet på vägen hem där jag fick med mig ett par Tommy Hilfiger jeans å ett par skor från SthlmDG.
Är riktigt nöjd faktist, måste erkänna att jag har börjat bli lite av ett märkes freak å det är tack vara min underbara vän Malin G. ;)
Som sagt så börjar semestern kanon, å som det ser ut så lär vädret hålla i sig oxå å det är ju Inte fel! =)
Här är bilder på skorna jag gjorde klipp på.


Just det ja, vi träffade ju SvampBob oxå till barnens glädje! =)

Inga kommentarer: