söndag 7 augusti 2011

Just nu.....

Sittter jag å letar efter mina framtida kontakter.
Är inte så enkelt som jag trodde, men skam den som ger sig! ;)
Det känns som om det börjar släppa på min framtidsplan, hoppas hoppas att det kan ske innan jul alt till våren.
Men det är mycket som är kvar, allt måste ju sitta.
Annars har helgen varit kanon.
Thea har varit i Borås över helgen med mormor å morfar.
Vi själva har tagit det lungt, för utom igår blev det sent innan sängen då vi har varit hos bästa paret Garpenrud på middag å öl/vin/cider/rom kväll.
Ett gäng med gott sällskap och så fick Emil följa med så klart, hur han nu stod ut med vuxen snacket!? ;)
Som avslutning på helgen så stå min kära man i köket å till lagar älgstek, doftar redan gott med alla kryddor!! =)

Tagen bild, men något sånt här blir det väl! Gött! =)

Inga kommentarer: