söndag 1 januari 2012

2012....

Började med en alldeles underbar skön sovmorgon........välbehövligt!
Vi hade en lugn nyår i går men dom närmsta i familjen/släkten.
Började gårdagen med jobb 08.00-18.30.
Kom hem till mer el mindre dukad bord som bestod av grillade revben med tillbehör, där efter så sörplade dom andra i sig kräftor, gillar Inte skaldjur.
Efterrätt smaskade vi oss chokladmousse med hallon.
Barnen var lite otåliga ville så gärna skjuta raketer, när väl klockan närmade sig tolv slagen gick vi ut i kylan å äntligen fick iväg färgstarka fyrverkerierna till barnens glädje å med detta skålade vi med Pommac! =)

Nya året hoppas jag blir en hädelserik år för min del.
Har en heldel in planerat å saker som ska komma igång i år.
Om allt går som planerat så hoppas jag att innan sommaren ska min dröm slå in, det kommer bli hektiskt men det ser jag såååå fram emot.
2012 kommer vi oxå att avsluta i USA, vilket jag Verkligen ser fram emot.

Nu ska jag fortsätta att njuta det sista på första dagen!!

God fortsättning på er.......å önskar er ett underbart år!!



Inga kommentarer: