måndag 30 januari 2012

Quick Weightloss.....

Då var jag igång igen.
Hade tänkt å gå ner några få kilon innan sommaren, närmare bestämt ca 9 kilo.
Just nu vägde jag in mig till 68,7 nu på morgonen.
Jag är 1,73 cm lång så visst kanske det är lite att ta i med 9 kilo, men jag vill ha 3 kilo att bolla med.
Så hamnar jag på 63 å är jag nöjd men vill gå ner till 60 å vill som sagt ha några att pendla i mellan.
Har starta med Nutrilett med skogsbärs smak, tog den första drinken nyss och det smakade rätt ok.
Är annars lite emot smaken på dessa olika pulver varianter, brukar ha en aning havre smak som jag inte tycker om men denna var inte så extrem som dom kan vara annars.
Favoriten är igentligen  Modifast från apoteket men den kostar 8 påsar för 135:- medans Nutrilett tar 15 påsar för oxå 135:- och man ska dricka 5 om dagen för å få i sig allt man behöver på en dag.
Så nu gör vi ett försök med detta så får vi se vart jag hamnar.
Och nu ska jag ställa mig på crosstrainen en sväng, tjingtjing! =)




Inga kommentarer: