måndag 9 januari 2012

Tappat tålamodet.......

Kan man lugnt säga att man gör snart, är grymt besviken!!!!
Beställde ju för 3 mån sen en väska av Maria Montazami från blingit.se som ännu inte har kommit.
Tycker att det är en aning respekt löst av tillverkaren som säkert har fått ett antal förfrågan om när väskorna ska vara klara, men verkar inte ha någon koll på varför det tar sån tid.
Frågan är om hon vill ha sina väskor sålda??
Undra om det bara är jag som är irriterad över att ha fått väntat så här länge.
Hade inte väskan varit så snygg så skulle jag av bokat den för länge sen.
Skickade till blingit för 3:de gången å frågade ang om väskan, fick svar att de inte kunde säga exakt när den skulle komma men det skulle nog inte dröja länge.
Jag läste i Marias blogg idag att hon kommer förmodligen infinna sig på mode veckan i feb med sin vår kollektion.
Kan ju alltid hoppas på att den är färdig då, kan ju bli lite pinsamt annars!
Ja, har inte väskan hamnat hos mig innan hon dyker upp i Sverige så kommer jag lägga ner och kolla efter något annat jag vill ha, det var ju faktiskt en födelsedags present från min man......å jag fyllde ju i början av nov. =/



Inga kommentarer: