fredag 6 januari 2012

Årets 1:a vecka....

Har snart gått, å för min del har det bestått av mycket jobb.
Så idag när jag slutade 18.30 så fick jag pusta ut i vetskap att jag nu är ledig i hela 3 dagar.
Helgen var ändå min lediga helg, men på måndag är det stängnings dag på skola å fritids så då blir det ytterligare en dag extra. =)
Så i helgen ska jul ut ur vårat hus, granen slängde vi redan ur för några dagar sen å det var den sämsta granen vi har haft......barrade redan första dagen!
Ska banne mig åka in å köpa tulpaner imorgon för å få ev lite vår känsla.
Det kan behövas efter all tråkiga skit väder vi har fått varit med om, nu sist när den för grymmade Emil har härjat! ;)

På måndag ska jag oxå försöka att genom föra mitt nyårs löfte......no more candy!!! =)
Och från och med den dagen jag är ledig el jobbar kväll ska jag ta mig en morgon promenad så fort min kidsen hoppar på bussen kl 08.15.
Måste ta tag i detta, allt för å må bra å frisk luft samtidigt få röra på sig är inte fel!! =)
Lovar att lägga upp mina resultat här på bloggen el FB.

Nu ska jag fortsätta å njuta av fredags kvällen.......see ya!!

P.s Emil sa till mig precis nu att han vill ha en lille bror.......vad säger man......No More Kids!! ;)

Inga kommentarer: