lördag 20 oktober 2012

Harmonisk mage......

Ja nu har det gått 2 veckor med lchf, och ja, det går kanon.
Innan jag startade hade jag en väldig orolig, svullen magen, vilket jag Inte har längre och det känns underbart.
Det kan fortfarande vara lite svårt och hitta dom bästa produkterna och hålla sig inom 5g gränsen men det är bara att leta så hittar man det.
Hittade äntligen Celsius och glassen som är ok för lchf, cola smaken på celsius smakade som light cola å den var helt ok.
Vanilj glassen ska jag prova till hallon/blåbärs pajen ikväll, ser verkligen fram emot det. ;)
Mitt varje dag in tag i kombination med något, så går det åt mycket turkisk yogurt, bacon å ägg.
Så ikväll blir det bacon/köttfärs gratäng och paj till efterätt, till tv soffan får det bli grönsaker med vitlöks dip.






Inga kommentarer: